Hel dag på stan!

2010-01-16 21:51:19
Allmänt

Ja det kan man verkligen säga att det har varit en hel dag på stan. Hela 5 timmar på stan idag ojojo nu är jag trött efter en måltid också.
Stack först till Stadium på Svågertorp och lämnade tillbaka byxorna till understället för det var för stora, och dom hade självklart inga mindre. Sen åkte vi vidare till värnhem där jag skulle kolla vart jag skulle på måndag, och tog även en runda på intersport för att kolla underställ, de hade typ men kostade satas mycket, så vi tog bussen in till staden. Väl där gick vi en till runda på intersport vilket inte gav något fynd, så tog stadium igen och där fanns det ett par i min storlek, överlycklig äntligen hade jag hittat ett par.

Sedan var det dags att åka till värnhem igen byta buss och ta en annan till willys, vi var tvungna att handla lite färs o kyckling, sen äntligen kunde vi åka hem och laga mat.
Blev kyckling med grönsaker i ugnen och ris i vår nya riskokare.

Nu sitter jag mätt som bara den och kollar lite på tv med David.

Imorgon väntar städning och en liten tripp till ikea. Sanela kommer nog till Malmö nästa helg, ska nog träffa henne:D

Nej nu ska jag fortsätta glo på tvn!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: