Full rulle!

2010-01-24 19:19:20
Allmänt

Idag har jag varit igång hela dagen! Vaknade vid halv 11 lite sovmorgon sen gjorde vi oss i ordning för att åka till stadium på mobilia, skulle kolla efter ett par grus skor. Hittade ett par splitter nya grus skor för endast 249:-
Adidas mitt favorit märke helt klart, så nu har jag grus, inomhus och fotbollsskor i adidas, nästa lite beroende kan man tycka hehe.

Adidas - Grus skor!

 

Efter mobilia drog vi vidare in mot stan, gick runt lite men jag orkade inte kolla så mycket, är HUR mycket folk som helst ute och shoppar, så det får bli till veckan om jag ska handla något. Gick vidare till Burger King och tog oss en bit mat.

När vi ätit klart tog vi bussen till bibblan där jag lånade en bok, inte så vanligt att jag läser, vilket jag aldrig gör men det kan vara skönt att ha något på kvällen att koppla av med. David kollade lite i olika bil tidningar sen vid 4 åkte vi hem.

När vi kom hem så tog vi ner vårt hemmabiosystem i källaren som inte fungerar vet inte rikgit varför så vi tog ner det i förrådet, sen även mattan som vi hade innan och lite kartonger, så nu är de lite mer plats här i rummet!!

Här är den nya vita mattan!

 

Vi har även nya gardiner i köket, som mamma har sytt till oss!!

 

Nej nu ska jag ta och laga lite mat till kvällen här, blir något enkelt pasta och köttbullar sen blir det lite tv och film ikväll!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: