Ensamhet.

2010-01-04 21:30:14
Allmänt

Ensamhet det är något som ingen vill känna. Jag känner mig ensam och vilsen i mig själv. Jag vet inte vad jag är och vad jag gör.
Ensam att inte känna sig önskad, att känna att man inte är intressant, duger man inte, finns man inte kvar?
Vilsen i mig själv går jag och funderar dag ut och dag in, vad ska hända, kommer det att hända något alls? Finns man kvar i någons tankar, eller är man bortblåst?

Vem är jag? Vem var jag? Vart står jag nu? Något som jag inte vet, jag vet inte vem jag är och det blir bara värre o värre, mer tankar och deppigare. Inget bra slut på år 09 och ingen bra början på år 10.

Ensamheten finns kvar och kommer finnas, finns vissa saker som kan ändras så de blir bättre, men frågan är vet man om det, förstår man eller är det bara tomt.?
Kommentarer
Michelle

Jag förstår att du känner dig ensam med tanke på att du lämnat allting hemma i Halmstad. Ibland söker man nya saker i tron om att fylla ett slags tomrum men det kan ibland bara bli värre. varför skulle du inte vara önskad, varför skulle du inte vara intressant, varför tror du inte att du duger som du är? Försök fokusera på det positiva istället, jag kan lova dig att du bara grubblar en massa nu för att du kanske inte är van vid att sitta ensam i en lägenhet. Du har ju självklart din pojkvän men ibland kan behöva sina vänner som stöttar en också och nu bor du ju en bit ifrån så det är inte så lätt att bara titta inom om du förstår vad jag menar. Men det kommer lösa sig, det lovar jag. Alla nya förändringar påverkar en på gott och ont, det handlar bara om hur man väljer att göra i den situationen. Förhoppningsvis väljer du att se positivt istället :) Kram

2010-01-06 @ 16:31:24
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: