12 januari

2010-01-12 13:31:53
Allmänt

Idag har jag varit i stan. Åkte in för att kolla om det var möjligt att göra praktik på Din sko på triangeln men det var det tyvär inte i nuläget. Men det gör inte så jätte mycket, ska börja gå till en aktör på måndag så jag hoppas det löser sig bättre då. Sen var jag på Af och fick påskrivt av en lapp så att jag kan få lite pengar nästa månad. Sen åkte jag bara hem och gjorde lite mat, och nu sitter jag här.

Jag har bestämt mig jag ska göra en tatuering till minne av min mormor, jag kände de nyss att det är helt rätt. Ett minne som jag inte kommer ångra, hon kommer alltid finnas med till minne, inte bara i mitt hjärta och mina tankar utan nu blir de även en text och blomma till minne av min kära mormor på mig.

Jag ska leta upp ett ställe beställa tid och lägga undan pengar, inget jag kommer ångra. Jag vill inte gå till något ställe sådära bara för att göra, utan vill ha de snyggt gjort.
Kommentarer
elliot!!

låter väldigt fint och omtänksamt :)

2010-01-13 @ 14:02:57
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: