Snart läggdags!

2010-02-24 23:07:37
Allmänt

Nu sitter jag här och är helt slut i kroppen. Jag har som sagt varit på min första träning idag på ungefär 4 månader. Provtränade för Lilla Torg FF idag, jag orkade faktiskt träna 1½ timme utan några stora problem. Tycker att dom var riktigt duktiga med och utan boll. Jag blev mycket bra bemött alla hälsade och var trevliga. Jag har bestämt mig att jag ska dit igen och träna, dels för att jag tycker om det sen behöver jag också något att göra och att träffa nytt folk!
Vi får väl se imorgon om jag kan gå eller inte haha.

Ska snart krypa ner i sängen och se om jag kan sova, hade svårt att sova igår somnade efter klockan 02:00 någongång. Det var grannarna på sidan eller över eller så var de någon under som väsnades och hade sig till efter 02:00 någon gång. Idag är det lugnare och jag hoppas att jag sover som en stock i natt.

Imorgon blir det att söka något jobb, sen så ska jag tvätta vid 16-tiden. Ska försöka hinna med att handla där emellan också om jag kan klämma in det.

Nej nu ska jag krypa ner till kojs!
Kommentarer
ida

sv: Biltema ;) Så det är ju inget superjobb, men jobb som jobb ju. :)

2010-02-25 @ 13:57:44
URL: http://idajohanssn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: