Jobbiga dagar!

2010-02-03 19:07:38
Allmänt

Jag har inte orkat uppdatera något alls, har inte varit på bra humör och inte mått så jätte bra.

Helgen var kanon och måndags var super mysig.
Vi lagade mat tillsammans, satte oss och myste framför tvn, underbart! Sådana dagar vill man alltid ha!

Igår var jag inte alls på topp utan botten, det är konstigt att det kan vända så fort tycker jag från den ena dagen till den andra. Skulle söka jobb men blev inte alls så, mådde dåligt när jag vaknade så jag tänkte att jag skulle skriva ansökan o allt hemma, men så blev det inte heller, blev nedstämd och bara satt fick inget gjort kände mig helt borta.

Jag vaknade i natt vi 2-3 tiden av att jag kände mig spyfärdig, riktigt illamånde. Jag satte upp mitt hår om det skulle bli så att jag var tvungen att gå till toan. Var även helt svettig, varm som bara den. Jag försökte lägga mig ner, men det gick inte, fick sätta mig upp och försöka koppla av, det slutade med att jag somnade sittande sedaan.

När jag vaknade imorse var det bättre, gick på möte hos Tarik sen hem och vila, har funderat hela dagen fram o tillbaka, på jobb och allt möjligt som kommer upp i mitt huvud, det är så mycket just nu!

Ska provträna imorgon men jag vet inte alls om jag känner för det längre. Jag vet inte vad jag känner för fotbollen här i malmö, orkar jag? vill jag? måste jag nästan inte göra de? Usch så mycket, så jobbigt, så plågande!!
Kommentarer
Elliot kick ass!

du orkar :) testa en gång, ge de en chans en gång o bestämt dig efter det :) lycka till hoppas u gör de :)

2010-02-11 @ 21:19:13
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: