Funderar!

2010-02-17 13:12:43
Allmänt

Det var ungefär år och dagar sen jag var här inne, bloggandet går i vågor. Ibland vill man och känner sig kreaktiv, ibland ligger man på botten och känner att "nej varför ska jag dela med mig?" Det har väl varit så på sista tiden!

Mitt liv går i vågor nu, ibland är det bra och ibland är det bara botten. Mycket har med jobb att göra, att man inte har något att gå till, att man inte får någon riktigt inkomst, man känner sig ur dålig. Känner sig bara ivägen, man vill inte visa alla vad man känner, man vill vara stark man det går inte alltid.
Vissa saker gör dagarna lättare, annars är det mycket grubblande dagarna in och ut. Man funderar mycket när man är ensam!

Jag vill vara lika glad och lycklig som jag var förra sommaren!
Vill vara den glada Martina igen! Mitt vanliga jag!

Men nu är det slut pratat om det just nu, funderar även på andra saker det med fotbollen om jag ska börja igen?
Har som sagt hittat ett lag här nere, och jag tror jag kommer må bättre om jag kommer ut och aktivera  mig lite, och träffa lite folk, tror det gör ganska mycket faktiskt.

Tänkte börja träna denna veckan, men de tränar idag och jag kan inte idag, sen till helgen åker jag nog till Halmstad, så då får jag se kanske tränar med Trönninge har ifs inte tränat på 4-5månader så få se hur det går. Men jag måste komma igång få lite bättre självkänsla och bättre självförtroende, Måste börja tro på mig mera!

Men nu hinner jag inte skriva av mig mer, ska söka jobb nu! Söker jag inte kan de inte ge något!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: