Väntan!!

2010-08-30 22:54:27
Allmänt

Nu ligger jag i sängen lite smått trött, har ändå gjort lite saker idag så det kanske kan vara därför. Åkte in till stan i morse för att dra till af, snacka om kö. Fick nummer 43 och de var bara på nummer 19. Satt där i ungefär 2 timmar innan det var min tur, sen gick allt på 5 minuter för mig. Hatar när det ska vara så segt och drygt.

Tog en runda på stan med David sen köpte busskort och lite så, sen bar det av hemmåt. Hjälpte Zinke lite med veden sen hämtade jag mamma.
Käkade lite mat sen blev det stan en snabbis igen, mamma och zinke skull köpa joggingskor.

Vid halv 7 var det dags för första träningen på länge med trönninge, det gick väl helt okej är lite smått trött i benen men jag överlever. Ska vara med på matchen på onsdag få se hur det går då!!

Nej nu ska jag sega lite sen sova snart, imorgon är det en ny dag!!


Martina
Kommentarer
Andreas

Hoppas du hittar något jobb snart!

2010-08-31 @ 01:34:26
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: