Städning!!

2010-08-24 11:53:42
Allmänt

Nu är flytten avklarad, alla sakerna har vi flyttat till Halmstad nu. Mamma och Zinke kom vid 10-tiden ner hit men hade självklart glömt vagen som vi skulle lasta alla sakerna på. JAg tog bilen och åkte till coop och köpte en ny, så nu äger jag en sådan lite vagn på två hjul.
Allt gick super och snabbt, vädret var strålande sol och hur varmt som helst. När vi lastat in allt åkte vi till macken och köpte lite mat, sen mot Halmstad.
Lastade av sakerna sedan tog vi det lugnt hela dagen.

Nu är jag och David nere i Malmö och sover på en madrass, vi har tvn kvar och våra datorer, 2 lampor och lite mat och tallrikar och sånt.
Vi håller på att städa, är redan klara med 2 rum och idag ska vi göra 2 till. Sen imorgon blir det nog dom andra två.
Ska jobba imorgon men det är bara 4 timamr så det funkar nog.

Ja ne j nu ska jag vila lite sen sätta igång med städningen!!


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: