Söndag Morgon.

2010-08-01 08:37:03
Allmänt

Jag är super trött, fast jag tagit en dusch, trodde i alla fall att jag skulle piggna till lite men så verkar det inte tyvärr.
Jag har öppningen idag så det är därför jag redan är uppe, bussen går om mindre än 1 timme och jag börja känna mig lite stressad, ska hinna få något i magen men jag orkar inte och är inte sugen, sen måste jag fixa så att jag ser lite piggare ut än vad jag är egentligen. Håret är blött men jag orkar inte föna det, vill inte väcka David för han sover.

Svar till Andreas: Nej vi har faktiskt inte varit i parken än, jag har jobbat endel och David har, och när vi varit lediga har de varit skit väder eller att vi varit för trötta, men för hoppningsvis blir det innan flytten.
Jag gillar också den nya bloggen, den är super, tack!!

Ja nej om man skulle sätta fart lite så att man hinner med bussen annars blir kunderna sura om jag inte öppnar...

Hörs senare


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: