Söndag kväll

2010-08-08 23:21:13
Allmänt

Söndag kväll och jag har inte uppdaterat på några dagar, förlåt men har ej varit hemma och inte suttit vid datorn något!!
Helgen har i alla fall varit bra, förutom igår då jag mådde skit. Var illamående så att jag bara ville spy, hade världens huvudvärk så att mitt huvud ville sprängas. Yr i bollen som satan allt snurrade, bestämde mig för att äta eftersom jag tänkte att det var därför jag mådde så dåligt, bestäldde pizza men kunde ej hämta den, David erbjöd sig så han gick och hämtade den fixade allt så underbar du är!! men när jag kände lukten av maten blev det värre.
Fick gå in och lägga mig i soffan och där låg jag, David tog hand om mig. Älskar dig!! Vi kollade på någon film på 4an den var faktiskt bra:)..
Idag mår jag mycket bättre, har inte gjort något alls bara degat mig. Jobbar nu i veckan som kommer ons-fre som är mina sistar dagar än så länge på entre, sen får vi se kanske blir någon mer åt Hanna.
Hanna kommer förresten in på fredag för att säga hej då till mig eftersom jag skall flytta och vi hinner inte träffas innan dess eftersom hon har semseter. Så snällt att du tittar förbi hanna:)
Skall väl inte göra något speciellt ikväll klockan är ganska  mycket, imorgon bär det av in mot stan med mamma, ska vara rår när hon tittar på nya glasögon. Sen på kvällen blir det förmodligen ner till tuvan och kolla på trönninge!!
Ja nej nu ska jag surfa vidare lite.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: