Shopping galen!!

2010-08-24 22:17:41
Allmänt

Nu ligger jag utslagen på madrassen och degar, lyssnar lite på musik medans nyheterna visas. Har  varit mycket mot bussarna här nere, dom har blivit beskjutna tydligen inget jag inte visste fören idag.
Men jag åker inte så mycket buss nu, utan tar cyklen om jag ska någonstan, kostar pengar med bussen nu eftersom jag ej har busskort.

Nu är toan städad i alla fall, sen på fredag tar vi bara en snabb putsning där inne. Imorgon ska vi fortsätta städa här innan jag ska iväg till jobbet och jobba 4h.

Imorgon är det även löning nästan 13.000kr rikare blir jag, funderar lite på om jag ska inhandla lite saker men jag vet inte vad, och jag är en shopping galen person som vill köpa även om jag inte behöver.

Har funderat på en systemkamera har hittat en som det är rea på, men kommer jag få nytta av den eller ej???
Eller ska jag spara och sen spenderar de på en bil? Eller ska jag inhandla något annat?

Vad tycker ni?

Förresten bara 3 dagar kvar till flytt :)


Martina
Kommentarer
Andreas

Jag tycker du ska spara pengarna till en bil!

2010-08-28 @ 21:38:54
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: