Pust.

2010-08-26 23:32:32
Allmänt

Nu kan jag pusta ut lite, fy vad jobbigt det är att städa ett kök och som inte ens har ett stort kök. Tror vi städat köket upp mot 6h idag. Allt ska skrubbas och vara skinande rent, frys som skall frostas av och allt ska torkas, fönstrerna skall putsas och där finns det stora och små äckliga spindlar usch.

Nu är alla rummen grovt städade i alla fall, så imorgon blir det att dammsuga alla och även moppa så det är fräsht:).
Sen tar vi och åker mot Halmstad, ska även inom jobbet och hämta 2par skor som jag skulle få av Fidelie:).

Vet inte vad som händer på kvällen, få se när jag kommer fram. NIna sa att hon eventuellt skulle ut så kanske blir så :).

Ja nej nu ska jag dega på madrassen och snart sova!!


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: