Packa, packa och åter packa!!

2010-08-05 14:13:58
Allmänt

Nu är det torsdag och det närmar sig helg och 4a dagars ledighet för min del!!  Idag är det packa packa och åter packa som gäller, jag har börjat lite smått idag men inte hunnit med så jätte mycket. Tänkte ta igen det nu efter maten, tänkte att jag skulle laga lite tacos idag. Så efter maten blir de fart här hemma. Håller även på att tvätta, ska in till tvättstugan nu snart och hänga upp den sista maskinen.

Träninge vet jag inte om jag hinner med ikväll heller, inte nu när det är så jätte mycket som skalla göras.
Ja nej om jag skulle ta och gå in till tvättstugan och hänga upp sakerna och sedan göra middag så att jag kan sätta igång med packningen!!


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: