Onsdag kväll

2010-08-18 20:55:49
Allmänt

Onsdag idag och om 3 dagar så blir det flytt och flytta alla våra saker till Halmstad. Sen väntas det städning och åter städning...
Jag är seg känner jag, jag orkar inget just nu för att det är så mycket med flytten.
Idag har vi inte gjort så jätte mycket här hemma, varit ute och gått en runda och försökt få lite luft och koppla av.
Nu sitter jag och degar och tänkte snart göra lite sen mat, blir tacos..
Har vänt på dygnet nu när jag inte jobbar..
Ska bli kul att komma tillbaka till Halmstad, nästa helg ska nina pinglan ha fest, ser jag fram emot så bli inte sjuk eller något nu nina;).

Få även önska Anne lycka till med sin flytt till Borås, jag håller alla mina tummar på att du trivs i boende och att du kommer hitta något större sen som du vill:)

Nej nu få de bli matlagning för min del!!


Martina
Kommentarer
em

Hej Martina :) Nej jag jobbar uppe i umeå hehe pluggar här :) Men du ska flytta till halmstad ser jag? Niiice! Kramar

2010-08-19 @ 08:56:33
URL: http://[email protected]
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: