Ny klocka..

2010-08-04 21:42:33
Allmänt

Hemma nu efter en lugn och bra dag på jobbet. Sålt endel och packat upp lite varor och så. Dagen har gott fort i alla fall. Fick låna Annes stamkundskort idag på Burger King, så fick det lite billigare, tack Anne!!:)
Stängde även butiken själv idag, Anne gick hem lite tidigare men det gick hur bra som helst, inte problem alls!!

Innan jobbet gick jag inom ur&penn och inhandlade en ny klocka. En klocka som är "ful snygg" som Anne sa.
Blev en svart, men jag gillar den faktiskt:P..

Gör inte så jätte mycket nu, vill göra något men vet inte vad? Vet inte heller om jag orkar egentligen?
Imorgon är jag i alla fall ledig så ska tvätta lite och packa. Få se om jag kanske hinner dra till träningen också, försöka ska jag, men inte säkert eftersom jag har 100 miljoner saker att göra här hemma nu med flytten...

Ja nej om jag ska surfa vidare lite, tänka ut vad jag ska bjuda alla underbara på jobbet nästa vecka när jag sluter!!
Vad vill ni ha för mumsigt?:)


Martina
Kommentarer
Anne

Vad bra att det gick prima med stängningen. Tänkte att du hade hört av dig annars ;) super! hmm.. jag vill ha.. hmmm, låt mig se..."tänker, tänker, tänker"..hrm,eh...kladdkaka hade varit mumsigt :D

2010-08-04 @ 22:55:23
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: