Måndag

2010-08-02 21:23:14
Allmänt

Måndag ny vecka och detta innebär att jag har jobbat idag. JObbade 14-20 så har varit hemma i ungefär 30 minuter. Har lite ont i ryggen eller axlarna men jag får vila lite för imorgon är jag ledig. Mamma och Zinke kommer ner och hälsa på imorgon så de kanske tar med sig lite saker så vi slipper flytta så jätte mycket sen, kanske blir en runda om Ikea men vet aldrig?
Ska upp tidgit imorgon och tvätta lite, få passa på när man är ledig hehe. Få se kanske ska köpa en klocka också ska fundera lite på det faktiskt.

Har hänt endel på jobbet idag, gjort om inne på DNA, fixat och donat. Jobbade med Anne och Alexandra, hel skönt folk. Kommer verkligen sakna alla på jobbet, usch tråkigt:(.

Nej men nu ska jag sätta mig i soffan och bara bli som en soffpotatis


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: