Kap!

2010-08-19 22:29:55
Allmänt

Idag har jag gjort ett riktigt kap. Var inne i stan en sväng idag med David och vi gick inom Kapahl, hittade ett par jeans på barnavdelningen för 199kr. Det kallar jag ett riktigt kap, tur att man kan har kläder från barnavdelningen fortfarande, lite pinsamt kanske men ändå bra när det gäller priset!!!

Har packat o fixat lite idag här hemma, funderar på att äta lite kanske så jag inte går och lägger mig hungrig.
Imorgon ska jag jobba, skulle bara jobbat på KP 12-18, men nu är det lite ändrade planer. Ska jobba 12-14 på KP och sen 15-20 på Entré åt Anne, eftersom hon är lite sjuker, krya på dig Anne.:)

Om två dagar gäller det då är de flyttning på g här, jag kommer vara arbetslös så om det är någon som vet något ledigt jobb i Halmstad vill jag gärna veta det hehe :)
Helst inom Handel/butik, men får inte vara kräsen så jag få söka allt möjligt:)

Nej nu ska jag göra lite nudlar tror jag allt sen mysa i soffan...


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: