Godkväll!!

2010-08-20 23:48:17
Allmänt

Idag har jag jobbat både på Kp och entré, det var lika dött på båda ställerna. Men det blir cash till slut ändå.
Nu har jag packat iordning här hemma så nu ska allt vara klart tills mamma och zinke kommer imorgon på förmiddagen.

Köpte mig ett bar nya skor idag (igen). Tredje paret på 2 veckor herregud, men idag blev det med kilklack. Så nu har jag så att jag klarar mig över hösten och vintern!


CHILLI 499kr

Ska snart gå och lägga mig är seg i kroppen och i ögonen, fick bara några få timmars sömn igår natt, hoppas på fler denna natten. Ja nej nu ska jag dra mig mot sägen för sista gången, för sen blir det att sova på madrass!!



Martina
Kommentarer
sara

tack! :D och fan va kul att du kmr tbx :)

2010-08-22 @ 21:47:35
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: