EN snabbis

2010-08-11 10:06:16
Allmänt

Heej!! En lite snabb titt in i bloggen innna jag skall iväg till bussen och sen till jobbet. Är i Malmö nu efter några dagar hos mamma. Har varit riktigt kul att vara där och väldigt skönt.
Idag ska jag som sagt jobba ett långt pass blir det idag 11-20, Ska försöka hinna packa lite också kanske blir sen ikväll eller imorgon för då slutar jag redan kl 15.

Vi fick tyvärr ingen lägenhet eftersom vi inte säkert ha någon inkomst, men de fixar sig nog snart.
Grattis till Andreas som fyller år idag !!!

Nej nu ska jag borsta tänderna snabbt sen gå snabbt till bussen...

Kommentarer
sara

det var på sibylla :) typ extra jobb, men de ville inte anställa mig för att ja skulle till norge inom 2 månader, och det förstår man ju :) men de ville att jag skulle höra av mig när jakom hem igen o sånt :P de va jätteintresserade, så de va ju roligt!

du var du nere o kolladep å en match på tuvan för någon dag sen? tyckte jag såg dej men var inte säker? :P

2010-08-13 @ 18:41:56
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: