Dålig uppdatering.

2010-08-15 20:50:29
Allmänt

Ja det har varit dålig uppdatering från min sida, får skylla på att jag har full rulle varje dag här hemma. Jag bor i katonger, överallt man kommer inte ens fram nästan snubblar fram.
Idag har vi packat som vanligt är typ klara, lite smått och gott kvar. Åkte till de "lilla blå huset" idag som jag kallar de och köpte lite mat, blev kebab för mig och kycklingkebab för David. Vi var tvungna att ha något i magen efter ett par timmar i packning.

Nu sittar jag och tar de lite lugnt, kollar på köping vilket skönt program hehe. Sen blir det nog lite chill ikväll men kanske kolla om jag ska packa ner något mer.

Imorgon blir det väl packning igen och sen får vi se om vi kan klämma in något annat, ska tvätta lite imorgon med i alla fall, behöver lite rena kläder.

Men på lördag då flyttar vi alla sakerna ska bli intressant!!


Martina
Kommentarer
sara

vart ska ni flytta nu?? :)

2010-08-17 @ 09:32:43
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: