Tisdag.

2010-04-27 15:51:45
Allmänt

Usch jag fryser, sitter med två filtar och är kall, mina fingrar är kalla men det är inte så ovanligt det är dom ofta.
Vädret är inte så fint idag är molningt ser ut som det ska bli regn nästan. Idag har vi lagfotografering och sen träning efter detta. Känner inte alls för det vill bara vara hemma och krya ner i ett varmt bad och ligga och gotta mig. Men tränade inte förra veckan så jag får väl träna idag. Är mycket fotboll denna veckan.

Måndag: Små sjuk
Tisdag: Träning
Onsdag: Dm-match
Torsdag: Tränning
Fredag: Seriematch
Lördag: Jobba 10-18
Söndag: Mamma & Zinke kommer

Så ser veckan ut sen så får vi se vad som händer på dagarna. Måste till jobbet i veckan och kolla upp en sak i alla fall. Nej nu ska jag väl surfa lite innan jag ska göra mig iordning för fotot sen träning efter det!
Kommentarer
elliot!

kommer du tillbaka till trönninge ?:)

2010-05-04 @ 00:07:25
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: