Super väder!

2010-04-12 14:54:16
Allmänt

Nu sitter jag här hemma och har precis diskat disken från igårkväll. Solen skiner och det är blått på himlen, underbart skönt väder ute. Är sommaren på väg? Det får vi hoppas på! Jag vill ha mer sol, varmt och skönt!

Idag har jag som alla måndagar varit på möte, gick sen till Entré köpte ett frimärke och postade iväg min lapp till Försäkringskassan, så att jag kan få mina pengar om drygt 2 veckor. Blir lite mindre pengar denna månaden har varit sjuk i 4dagar och då försvinner det pengar snabbt.

Tog sedan en runda inne på Entré, hittade ett par jeans och en tröja, men jag är väldigt osäker på om jag ska behålla de eller ej, annars får jag lämna tillbaka de.
Köpte även lite nya underkläder, är nästan hål i alla mina strumpor så det behövdes!

Åkte sen hem och åt lite och surfade runt och nu sitter jag här efter att jag har diskat.

David kommer hem och 1-2 timmar då ska vi nog små äta lite, sen förmodligen hyra någon film om det finns någon att hyra. Ska förmodligen köpa en rullgardin också, vi kände att vi vill ha det lite mörkare i sovrummet nu.

Veckan som kommer ser ut så här i nuläget:

Måndag: Möte
Tisdag: Träning, Söka jobb
Onsdag: Tvätta, Söka jobb
Torsdag: Möte, Träning, Söka jobb
Fredag: Då gäller det!
Lördag: Inga planer
Söndag: Inga planer

Det är så min vecka kommer se ut i nuläget i alla fall. Nej nu ska jag ta mig ett glas coca cola och surfa lite.

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: