Smått sjuk?

2010-04-22 10:38:02
Allmänt

Vad ska jag säga det är torsdag och det regnar. Jag är trött på regn jag vill ha sol värme. Min bror hade kommenterat att dom hade haft snö storm haha, snö i april så här sent. Nej nu få de blir sommar så att man slipper gå och frysa ute! Det regnar ute i alla fall och det är inte lite, man hör hur det slår mot fönstret.

I somras
Elin, Simon & Jag

Jag har ätit frukost för ett tag sen, mådde inte så bra idag, skulle ut och söka några jobb, men funderar på att ringa runt istället, det ger inte alls samma resultat. Men jag orkar inte gå ut när jag inte mår bra, hade lite feber så ska nog vara hemma och söka och försöka ta det lugnt.
Idag är det träning men få se om det blir det bero på hur jag mår senare idag.

Kollade hockey matchen igår, det är nästan jobbigt att kolla så jämt och spännande. Har nästan inga naglar kvar vilken rysare. Hv kan i alla fall inte ta guldet idag och det känns skönt. Matchen lever ännu. Jag hoppas självklart dif tar det då har de chans att ta de på hemmaplan.

Nej nu ska jag kolla vilka företag det finns att ringa.
Kommentarer
Andreas

Säger som jag sagt innan, bara att ligga i så ger det resultat till slut! Du fick ju extrajobbet efter allt sökande, så det kommer att komma mer sen, bara man inte ger upp!

2010-04-22 @ 13:08:29
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: