Skavsår!!

2010-04-29 14:01:03
Allmänt

Ajajaj matchen igår bestod av skavsår och åter skavsår. Har aldrig fått skavsår innan inte vad jag kan minnas i alla fall. Vi åkte iväg till Höllviken igår, om det är någon som sett programet jag vill bli en stjärna tror jag det hette gick på tv4 innan, hon Olivia som var med där en tjej som spelade fotboll hennes lag mötte vi igår.

Matchen började bra vi hade mycket spel i första och det var då jag började få mitt skavsår på högerfot, ont som fan gjorde de så fick typ springa lite på tå. Men det var bara att bita ihop. I halvtid fick jag plåstras om lite, men det höll inte så länge, men jag bet ihop och började även få det på andra foten. Höllviken fick mycket mera spel i andra och vi tappade ganska mycket. Jag var seg i benen men bet ihop och spelade 90 minuter (hela matchen). Fick 2 tuffa tacklingar, tappade luften båda gångerna. Andra gången var i slut minuten där jag gick in i en närkamp o bollen i luften och ramlar ner på ryggen och tappar luften helt, blir liggandes och hör att Höllviken gör mål, med bara någon minut kvar. Vår tränare klagar på att jag fått huvudskada eller något så han bli uppvisad till att sätta sig på läktaren.

Så dom lyckas göra mål i slutminuten annars hade det blivit förlängning vilket är surt, så nu är vi tyvärr utslagna ur DM, men det är bara att ladda om för imorgon har vi seriematch hemma!
Kommentarer
Andreas

Är som vanligt, domarjävel! Domarna borde inte få döma!

2010-04-30 @ 11:43:43
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: