Saxen rakt i fingret.

2010-04-12 21:56:22
Allmänt

Oh nu sitter jag vid datorn och kollar på Håkans Bar på nätet. David har bakat kladdkaka och det doftar underbart! Ska snart ta en liten bit när det svalnat lite.

Det blev ingen film hyrd innan, få bli i veckan kansk onsdag? Vi åkte till Jysk och köpte en rullgardin istället. Satte upp den innan men det började inte bra, skulle öppna paketet med saxen och köttade in saxen så jag fick ett litet jack i pek fingret. Sved och pulserade som satan, och blodet rann. Fick sitta med papper en stund tills de slutade, och började då att sätta upp den. Nu sitter den uppe och det är mörkare, få se sen hur mörkt de blir när vi ska sova!!

Imorgon ska jag söka lite jobb, ska försöka gå upp tidigt vid kl 8 i alla fall. Så att jag kommer igång! Sen blir det träning på kvällen.

Nej nu ska jag ta en kladdkake bit.

Förresten hur ser min blogg ut, gjorde om den lite, piffade till den lite, det ska vara annat än svart. Ingen svart bakgrund, hur ser de ut på eran dator?
Kommentarer
Michelle

Välkommen till "skada-pekfingret" klubben :P

2010-04-13 @ 16:23:23
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: