Regn, regn och åter regn!!

2010-04-21 13:20:20
Allmänt

Regnet vill inte sluta komma, det bara regnar och regnar idag. Men det finns något positivt med allt, vi har måsar här utanför vårt sovrumsfönster. Det är någon som matar dom eller något för dom sitter typ alltid utanför och väntar och väntar och skriker och har sig. Så idag har dom inte väsnats så mycket för att det regnar ute.

Jag är extremt cola sugen, men jag vet inte om jag ska gå ut i detta vädret eller ej, kan vara bra med lite luft ifs för känner att jag behöver lite luft så att jag kommer igång med jobb sökandet. Även om jag har ett extra jobb nu och sommarjobb måste jag söka jobb. Annars får jag inga pengar, och det vill jag inte gå miste om.

Ikväll är det hockey som gäller, en måste match för dif annars blir det väldigt tungt och den sitsen vill vi inte hamna i. Sen blir det en snabb tvätt där också.

Nej nu ska sätta lite fart och göra nåt.
Kommentarer
Andreas

Ni hade inte snöstorm som i Värnamo iaf! Hehe.

2010-04-22 @ 00:35:20
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: