Mycket att göra även när man är ledig!

2010-04-20 15:50:41
Allmänt

Jag har haft saker att göra hela dagen idag fast jag inte jobbat, kan man tänka sig. Idag hade jag faktiskt lite sovmorgon gick upp strax innan klockan 9 idag. Satt och kollade lite på tv medans jag gjorde klart en uppgift som skulle in till Karolina på Academedia. Den blev helt klart godkänd hihi. Tog hand om disken sen, torkade den och satte in allt i skåpen. Sen var det dags att ta fram dammsugaren, de låg lite tussar överallt så det var verkligen nödvändigt. Sen fick de bli något i magen tog korv med bröd enkelt och snabbt. Efter maten gjorde jag mig iordnign för att åka in till jobbet och lämna lite uppgifter sen till hemmakväll för att lämna 2 filmer som vi hyrde förra veckan.

Nu är jag hemma igen och vädret ser inte alls trevligt ut. Ser ut som regnet hänger i luften och ska komma vilken sekund som helst. Ikväll är det träning vid 19:00-20:30, känner bara att kroppen skriver efter vila men vad ska man göra?

Imorgon har jag inte så mycket planerat, ska tvätta vid 16:00-20:00 sen är det hockey på tvn, dif får ta och visa Hv hur det ska tas nu. Vi hade lite otur igår med stolpe och allt. Var värda den matchen tycker jag. Satte nästan 2-1 de sista sekunderna.

Nej nu kommer David hem om en liten stund och då ska vi väl ta och äta lite anntar jag.
Kommentarer
elliot

jaa det är tylösand som gäller ja :) åh vad roligt, vilka mötte vi då då? och hur gick matchen =)

2010-04-20 @ 17:36:48
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: