Lördag

2010-04-17 21:21:23
Allmänt

Halloj, lördag kväll nu och jag degar mig i soffan.
Vaknade 08:45 idag gick upp och gjorde lite frukost, gjorde mig iordning sedan tog jag bussen 10:25 till jobbet började klockan 11 idag och jobbade till stängning till klockan 18. Dagen har gått bra, har stått i kassan och sålt lite skor, hjälpt kunder och plockat i butiken. Trivs bra med personal och allt, det är super!!

Åkte hem, jag och David åt lite kina mat sen har vi bara tagit det lugnt. Var borta på macken och köpte läsk och choklad vi blev lite sugna! Så nu har vi gottat i oss lite godsaker. Ska väl se om det går något bra på tvn ikävll, vilket det sällan gör.

Imorgon är det premiär för säsongen, Lasse ringde innan och kollade om jag hade möjlighet om jag kunde vara med imorgon, så imorgon ska jag spela min första match med Lilla Torg ska bli kul.

Nej nu ska jag vara lite social här hemma!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: