Lördag

2010-04-24 22:17:15
Allmänt

Lördag kväll och jag är lite små trött. Vi åt en sen middag idag och jag är mätt. Idag har jag tagit det lugnt varit ute lite i det fina vädret sen blev det hockey för hela slanten. Hv hade lite tur med ramarna medans Dif hade otur med ramen, studsade utåt istället för inåt som det gjorde för Hv:s del.
Men man får inte deppa ihop.

Igår jobbade jag 14:00-20:15, gick sen inom hemköp och små handlade lite åkte hem och lagade mat. Vi åt sen innan klockan hade slagit 12 sov jag, jag var super trött hehe. Sov underbart inatt har nästan sovit 12 timmar inatt.
Fick 2 nya tider på fredag och sen en i juli. Sen så fick jag Josses tid hon sa att hon tar ut semester så får jag hennes tid, sjukt snällt. Så jag jobbar imorgon med.

Så nu slappar jag i soffan ska se en film sen vid halv 12 på 4an. Sen blir det sängen och upp imorgon vid 8. :)

Nej nu ska jag sega vidare.
Kommentarer
Andreas

Härligt att du får jobba! Hoppas det blir en massa jobb framöver!

2010-04-26 @ 00:03:59
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: