Ingen bra premiär.

2010-04-18 17:04:45
Allmänt

Idag hade vi seriepremiär men det gick inge vidare, vi förlorade med 7-0. Ingen bra match, vi fick inte igång spelet i första halvlek gick lite bättre i andra halvlek. Men vi ta en vinst i nästa match som är på lördag.
Jag var spelklar och var med och spelade hoppade in när andra halvlek började så spelade 45 minuter. Från min sida tycker jag att det gick helt okej.

När jag kom hem gjorde jag lite mat. Sen har jag degat lite och nu för en timme sedan började jag tvätta lite. Någongång sen idag ska vi iväg och handla lite med, det ekar lite i kyl och frys, blir väl en runda till willys när tvätten hänger på tork.

Imorgon blir möte vid 9 på academedia och sen blir det jobb 10-14 inte så länge med det är alltid något. Sen ska jag se om jag kan hitta en tshirt till David på New Yorker. Sen MÅSTE jag pumpa min cykel ingen luft alls i den.
På kvällen ska jag "boka" tvn för det är hockey!

Nej nu ska jag till tvätt stugan! Hej Hej
Kommentarer
elliot

vad roligt! grattis får man väl säga :D jo men mig går allt super! har jobbat klart det sista för säsongen idag snyft och åker hem på onsdag! har jobb osv i sommar och fotbollen så, ja livet leker helt enkelt :) när kmr du o hälsar på ? Puss

2010-04-18 @ 21:52:18
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: