Hockey Kväll!

2010-04-15 20:10:49
Allmänt

Nu sitter jag hemma blev ingen träning idag hade för ont i vaderna, men de ska vara över till måndag i alla fall. På söndag börjar serien här nere med Lilla Torg FF, ska nog till stadion och kolla matchen jag ska inte vara med och det förstår jag varför.

Sitter hemma och kollar på hockeyn på kanal 9, Djurgårn leder just nu med 2-1 mot Hv. Det ska vi väl kunna hålla ikväll tycker jag. En sak förstår jag inte, varför har vissa gula hjälmar? Läste något om att de var den som gjorde mest mål, tacklingar o sånt som vinner, fattar ingenting av de.

Men i alla fall självklart har jag köpt cola till matchen med lite tilltugg på det. Man måste skapa lite stämming :P.
Nu ska jag se matchen igen!

Imorgon gäller de!
Kommentarer
Nina

Jooo det ska jag berätta för dig Martina, det är för att de vill urskilja sig från de andra spelarna :D smart som fan

2010-04-15 @ 22:30:15
URL: http://nijna.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: