Dm match

2010-04-28 16:32:41
Allmänt

Nu ska jag snart ta min cykel och åka iväg till Mariedals Ip för samling. Samlingen är 17:15 och matchen är inte fören klockan 19. Men vi har borta match så ska åka ner till Höllviken och spela. Min andra match här nere i Malmö och idag är det Dm match så ingen seriematch. Vi får se hur det går om jag orkar haha.
Var inte på träningen igår hade världens huvudvärk men får vara med på matchen ändå. Imorgon är träningen inställd för att vi har match idag och på fredag.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, varit en liten runda på stan bara annars inte så mycket mer. Sitter och väntar in tiden men ett glas saft och en banan hehe :P.

Nej nu ska jag kolla lite på tv sen åka.

Heeeeej
Kommentarer
Andreas

Hur gick matchen? Fick du spela något? Vilken position isåfall?

2010-04-29 @ 00:44:39
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: