19/4

2010-04-19 16:40:31
Allmänt

Klockan ringde 07:00 imorse det var bara att ta sig upp fast man ville ligga kvar i sängen och sova. Fick göra mig iordning och tog ett äpple till frukost, bussen gick 08:24 mot Värnhem. Var på möte på Academedia, sen gick jag till jobbet. Har bara jobbat 10-14 idag men som jag ser de nu bättre än ingenting. Jag har inte jobb förren på fredag nu, men man kan alltid hoppas på att dom ringer in mig! Slutar sent på fredag 20:15, vet inte om jag ska till Halmstad över helgen eller hur det blir, David ska förmodligen det.

Nu sitter jag i soffan som vanligt med datorn i knät och väntar på David han kommer nog om 10 minuter eller nåt sånt. Vi ska väl göra något käk, sen vet jag inte om han ska skejta eller hur han gör. Jag ska väl diska sen idag och sen vi 19-tiden drar hockeyn igåg. Då ska vi få se Hv åka på en förlust.

Fundera på att köpe biljett till nästa måndag, Djurgården kommer hit och spelar mot mff. Men vet inte hur jag ska göra ännu? Är fortfarande lite fundersam. Hade varit grymt kul, var längesedan jag såg dif spelade. Få fundera någon dag till!

Nej nu kom David nu ska vi laga mat!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: