15/4

2010-04-15 15:39:18
Allmänt

Det blev inget mer bloggande igår hade fullt upp hela dagen i stort sätt. Började med att jag tvättade fram till klockan 12. Åt lite, diskade och gjorde mig iordning för att åka in på stan och söka jobb. Fanns inget inte de jag sökta på i alla fall. Åkte hem och slappade lite vid datorn och lagade sedan mat. David kom hem vi åt och åkte sedan in till triangeln för att kolla på tshirts, hittade ingen så åkte vidare till entré. Där hittade vi båda saker, han sina tshirts, och jag ett par jeans på rea för 199kr mycket nöjd. Vi åkte hem tog oss och gjorde rostat brld och satte oss och kollade på film. Efter filmen blev det sängen för vi var båda helt slut i kroppen.

Idag gick jag upp lite innan 08:00 gjorde mig iordning och åkte in mot stan skulle nämligen till um, var där i ungefär 30 minuter innan jag åkte vidare. Åkte till entré där jag skulle gör några byten på storlekar på kläder. ALlt blev fixat och jag gick inom hemköp innan jag tog bussen hem. Köpte en frys pizza som jag slängde in i ugnen när jag kom hem, åt och sedan var det dags att åka igen till värnhem. Skulle på ett möte på academedia. Nu har jag precis kommit hem från mötet och ska snart börja med maten lite smått, blir korvstroganoff idag faktikst. Ska egentligen träna idag, men vette fan om jag kan. Har ont i båda varderna sen tisdags, tror det kan var lite träningsvärk. Gör ont när jag går speciellt när jag suttit still och när jag ska gå i trappor. Så får se sen hur det känns, om det blir av eller ej.

Nej nu ska jag surfa lite inna jag börja med maten.
Imorgon är det dagen, dagen då det gäller!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: