13 /4

2010-04-13 10:13:23
Allmänt

God morgon, eller det kanske inte är morgon vad vet jag? Vädret är inte lika fint som det var igår, om man kollar ut genom fönstret men de är säkert fint när man går ut.
Jag har inte gjort så jätte mycket ännu, skulle gått upp tidigt men låg kvar i sängen för att jag hade huvudvärk, men nu är jag uppe och har varit det en stund.
Ska snart göra mig i ordning sen ska jag nog åka bort till willys och handla lite, har gjort en mat lista nu så måste handla de som saknas.
Sen hem och små äta lite, sen förmodligen in till stan o söka något jobb och ikväll blir det träning.

Funderade på att träna i kortbyxor men tror det blir för kallt, har även varit förkyld ett längre tag så att det blir nog shorts + underställ som det ser ut nu, vill inte ha den envisa förkylningen tillbaka.

Nej nu ska jag göra mig iordning så jag kommer här ifrån någongång:)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: