ooooh

2009-10-26 19:33:33
Allmänt

nu är det bara en vecka kvar sen tar jag mitt pick och pack och flyttar ner till Malmö. Börjar bli lite smått nervös nu när det närmar sig, men det ska nog gå fint fint!:D

Igår hade vi träning, vi hade fys och jag kan säg att JA det känns idag heheh. Usch jag kan knappt gå, mina lår är som jag vet inte vad haha. Men det ser nog ljusare ut imorgon! Gör man höga knän på mattan, och sitter 90grader med mera då får man ont hehe.

Idag har jag varit hos David, vi har kollat på olika lastbilar till flytten. Så imorgon ska vi ringa och boka och hoppas på att någon är ledig. Annars har vi inte gjort så jätte mycket bara tagit det lugnt.

Nej nu ska jag ta och fixa lite, är lite rastlös.

Hej Hej!

Kommentarer
Michelle

Du hade inte kul i helgen eller? eftersom du inte ens nämner att vi var ute allhopa ;)

2009-10-26 @ 22:10:52
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: