Letar och letar...

2009-10-17 16:17:36
Allmänt

Ja det är väl det jag gör nu, är ute efter en dammsugare till vårt boende. Har åkt runt halva stan idag fram och tillbaka in och ut och letat efter en dammsugare, men nu tror jag att vi har 3 stycken vi ska välja mellan, så det blir nog super. När jag var inne i stan köpte jag en vinterjacka på Stadium men jag vet inte vad jag tycker om den?. Tror inte jag ska behålla den, eller jag vet inte, usch jag hatar när de blir så att jag inte vet vad jag ska göra. Hälsade även på David på Pinstripes idag när han jobbade.

Behålla eller ej?

Nu sitter jag och väntar på maten, ska bara äta lite eftersom jag ska hem till David sen och vi skulle visst beställa mat hela familjen, de blir gott och mysigt. Blir även någon film skulle jag tro.

Imorgon ska laget ner till Malmö och kolla på damallsvenskan, så det blir ingen sovmorgon får åka hem tidigt från David hem o göra sig iordning sen ner på tuvan vid kl 11. Men det blir nog trevligt:).

Nej nu ska jag snart äta, hej så länge!
Kommentarer
Michelle

Det är väl inget fel på den, du har bara svårt att bestämma dig för att den var för dyr kanske? :P

2009-10-18 @ 11:28:28
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: