Just nu...

2009-10-19 20:36:11
Allmänt

Har vi 3 poäng, som vi verkligen behöver. Jag sitter som sagt just nu och lyssnar på Häcken - Djurgården på webbradion, tycker det är jobbigt att bara höra vad det är som händer utan att kunna se det. För när kommentatorn börja prata snabbare och snabbare vid ett anfall blir man nervös, eftersom man inte ser det utan bara hör.
För den som inte vet hejar jag självklart på Djurgården och vi behöver dessa 3 poäng för att inte glida ner i superettan, vilket skulle vara förfärligt.
Har haft 3 ribbträffar nu, men bollen vill inte in, 0-1 känns inte som någon säker siffra så ett till skulle kännas mycket bättre. Ska fortsätta lyssna och hoppas på det bästa!


PRECIS när jag ska lägga ut inlägget gör självklart Häcken 1-1 i 74 minutern. SÅ jävla Typiskt!!! Hoppet försvann en aning!
Men jag hoppas på att alla ribbträffar sätter sig snart.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: