Jag har inte...

2009-10-06 15:21:04
Allmänt

Hunnit uppdatera bloggen, varit upptagen med flytten. Det är mer än vad man tror och det tar längre tid än vad man tror. Jag har inte packat allt, men lite smått och gott. Har kläder kvar sen alla stora saker som sängen och alla möblerna. Annars är nästan allt packat, bara lite smått och gott kvar.

Jag och David flyttar som sagt ner till Malmö den 1 november, men eftersom vi inte får flytta på helgen av någon konstig anledning blir det den 2 november, eller tidigare om de andra redan flyttat ut. Jag längtar redan och vill att tiden ska gå fortare.

En sak som jag kommer sakna är laget, har spelat drygt 7 månader med Trönninge, så det ska bli trist att sluta nu när man trivs och allt känns bra. Men få komma och kolla när jag är i Halmstad. Ska försöka hitta ett lag i Malmö som duger.

Självklart kommer man sakna vänner och familj, men jag finns bara 1½ timme bort, så det är bara att komma och hälsa på när som! Kommer bli tufft att börja något helt nytt, att klara allt själv utan föräldrar, men kommer gå galant.

Nej nu ska jag inte skriva mer, blir bara långtråkigt att läsa!
Vi hörs!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: