Helgen är över....

2009-10-19 17:40:56
Allmänt

Och nu är det en ny vecka.
Början på veckan har varit grå, tråkig och seg allt man kan önska sig. Jag känner mig seg och hängig, men det kan nog bero på att jag inte har ätit något idag:O!!!! Har ätit 2 mackor och 2 clementiner på hela dagen, inte alls bra, jag som är så liten och tunn måste få i mig mat. Men det blir pizza sen när mamma och zinke har tagit upp båten ur nissan.

Helgen har varit bra, i lördags var jag hemma hos David vi skulle äta Kina mat men stället var stängt av någon anledning så de blev pizza istället. Blev även film Land of the lost, mys mys.

Igår var laget nere i Malmö och kollade på damallsvenskan, varmt och skönt och väldigt trevligt, tyvärr blev de inga mål men det gjorde inget. Kännde att nu när jag flyttar ner till Malmö hade det varit något att spela ldb malmö, men de blir nog inte så, inte ens i närheten haha.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, hoppas de kommer snart för jag är huuuungrig!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: