Fryser...

2009-10-21 17:13:10
Allmänt

Ja, brr jag tycker det är kallt jag skulle behöva lite värme. Men då är man så dum att man går och gör en smoothie och då blir man inte värmare precis utan bara kallare. Men man får väl ta och skylla sig själv, kanske ta en kopp te också.
Idag har jag putsat alla fönstrerna på alltanen det tog ett tag ska jag säga, men lite renare blev det i alla fall hehe. Sen lagat lite mat, och sen mat till mamma när hon kom hem från jobbet.
Nu sitter jag här ska nog ta och sticka klart min halsduk som jag håller på att göra hehe, kanske lite tantig som vissa säger men det håller mig sysselsatt i alla fall.


Var och köpte en dammsugare igår, som skulle kosta 999kr, men när jag väl skulle betala sa han 699kr, oj det var billigt sa jag, så frågade han "jaha stod det något annat där borta där dammsugaren stod", Ja 999kr sa jag, han kunde inte gör så mycket så jag fick den för 699kr, jag tackar och bugar hehe:D



Men nu ska jag slappa lite och ta en kopp te!
Kommentarer
Johanna

Jag har bara i hallon, vaniljyoghurt och lite is. Väldigt enkelt :)

2009-10-21 @ 17:53:53
URL: http://johannaastenberg.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: