Det ser ljust ut....

2009-10-28 20:11:49
Allmänt

just nu, Djurgården leder och ligger nu på kvalplats, vilken underbar känsla. Men jag ska inte säga för mycket är 45 minuter kvar och mycket kan hända, eftersom det är många matcher som måste gå rätt.

Idag vaknade jag upp hos David det var mysigt, låg och myste lite sen bar det av till Jysk. Vi köpte ett par "ben" till hans säng, sen bar det av till City Gross och köpte lite saker och sen hem till David.  När vi kom hem till honom lagade vi lite tacos gott som bara den. Efter maten började vi packa lite, men hann inte klart allt så ska dit imorgon på morgonen och packa klart.

Ska träffa Sanela imorgon vid 3 tiden och bli trevligt, måste träffas innan jag flyttar. Annars händer det inte så jätte mycket mer imorgon.

Nej nu ska jag kolla lite på tv.

Hej Hej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: