Det blev inte...

2009-10-20 11:22:18
Allmänt

Som jag ville, som jag skrev och som jag önskat. Det blev inga 3 poäng igår utan 0poäng. Men 3 matcher kvar och hoppas på att alla resultat är på våran sida.

Nu sitter jag här med min bärbara i knät och har precis ätit 2 mackor med oboy, var sjukt längesedan jag drack oboy så det satt inte helt fel. Sitter och funderar ganska mycket på saker som händer, som ska hända och som har hänt. Vad ska man göra åt alla saker, hur ska man lösa alla saker och kommer det att lösas? Det är ganska många frågetecken just nu men det löser sig väl

Senare idag när mamma har slutat jobbet ska vi åka och köpa en dammsugare, man måste självklart kunna städa när man flyttar hemifrån hehe.
Om man ska prata om flytten så har vi nog nästan allt till flytten, kanske bara 1-2 lampor vi saknar, bestick låda nåt sånt smått, annars har vi allt. Skönt att ha saker eftersom när man flyttar har man nog inte råd  att köpa några sådana saker. Så det kommer nog blir kanon! Får väl se om någon kommer och hälsa på sedan, återstår att se haha.

Nej, nu ska jag funderar vidare!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: