Allt är nästan klart!

2009-10-27 11:11:30
Allmänt

Nu har jag ringt och fixat lastbilen till på måndag. Känns skönt när allt är färdigt, är bara någon småsak som ska fixas, och packa klart det sista. Ser fram emot att flytta faktikst. Har inte så många dagar kvar här nu i Halmstad så den som vill ses få ta och höra av sig innan jag drar vidare 14 mil neråt.

Idag ska jag träffa Laura i stan och hämta hennes brudklänning och lite små fix. Sen ikväll ska jag hem till David.
Imorgon ska jag och David packa lite, sen till jysk och fixa ben till hans säng och kolla lite saker på nätet.
På torsdag ska jag träffa Sanela i stan, och umgås lite innan jag flyttar.

Sen så får vi se vad som händer de andra dagarna!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: