Ajajaj..

2009-10-09 11:26:10
Allmänt

Ja så ont gör det, jag ligger hemma med både ont i huvudet och inte nog med det så har jag även ont i magen, men som sagt det går väl över som alla säger!
Jag hoppas bara på att det har gått över tills ikväll, ska nämligen ut är inte pepp men hoppas på att jag blir!
Det hinner nog ändra sig under dagen för hoppningsvis.

Igår städade jag i alla fall huset, så att mamma skulle slippa det, lite snäll kan man vara hehe (A).
Annars hände det inte så jätte mycket.

Imorgon ska jag och mamma till IKEA, ska bli riktigt kul få se om man hittar något, blir förmodligen någon till lägenheten! Längtar till man ska få inreda sitt egna boende!

Sen på söndag är det näst sista träningen för mig med Trönninge, kommer sakna laget mycket, ska bli surt att sluta. Men det går inte flytta till Malmö och sedan pendla hit igen och träna, så det får bli att jag slutar tyvärr och att jag börjar där nere.

Nej nu ska jag jag vila lite, Ha de bra!


Ska lägga in bilder i inläggen, blir roligare att läsa, men då måste jag börja fota igen, så de kommer
Kommentarer
ida

hittade mina underbaringar till skor på nelly.se :P

och jag vet inte hur man svarar på kommentarer så det fick bli såhär ;) haha

2009-10-11 @ 17:34:49
URL: http://idajohanssn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: