Tjola...

2009-11-29 22:53:15
Allmänt

Söndag kväll klockan börjar närma sig 23.00. Idag har jag städat, tvättat, diskat, svabbat och nu är jag slut, degar i soffan och surfar runt lite på nätet innan sängen kallar.

Var på IKEA igår och inhandlade lite fönster frost så nu är det mindre insyn i vardagsrummet, ska sätta upp de i köket också så de kommer bli riktigt nice!!
Har lovat bilder på våran lya, ska försöka ta lite bilder imorgon (om jag kommer ihåg) jag har dåligt minne, men jag ska göra mitt bästa.

Annars imorgon blir det väl stan på förmiddagen, vill hitta en klänning till nyår men det är inte det lättaste, och det är inte super kul att dra till stan själv utan någon som kan vara smakråd åt en. Men vad ska man göra? Sen blir det att söka lite jobb, fixa ansökningar och så vidare.

På torsdag kommer nog mamma och zinke ner och hälsa på, ska fixa upp lite tavlor o spegeln de har med sig. Sen en runda på IKEA igen och fixa lite krukor och gardiner, sen kommer de bli toppen!!

Nej nu ska jag surfa lite innan jag ska sova, Heeeej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: