Snart sussa..

2009-11-24 23:18:09
Allmänt

Sitter vid Davids dator tänkte bara uppdatera lite innan jag kryper ner till kojs!
Fick en ny dörr innan tog ungefär 2 timmar innan den kom, var lite lagom kall när han kom med den men han ursäktade att det tog lite längre tid än väntat. Bättre med en dörr än ingen alls. Annars har jag inte fått så mycket gjort idag, var och handlade lite innan var ganska tomt i kylskåpet, så nu är de lite påfyllt hehe.

Imorgon blir det att skriva lite ansökningar, ta en runda till onoff och se om jag hittar en kabel så att vi kan koppla in min router så att jag kan surfa på min bärbara. Sen få vi se vad som händer mer, måste beställa patroner också så att vi kan skriva ut här hemma.

Nej nu ska jag nog krypa ner i min kära säng o sussa.
Hej Hej

Önskar min syster och hennes familj lycka till imorgon med flytten!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: