Onsdag idag.

2009-11-18 14:17:19
Allmänt

En trist grå onsdag, det regnar och blåser ute, och det är inte så lite heller. Usch hemskt väder men skönt att man sitter inomhus i alla fall. Sitter på bibblan på mitt vanliga ställe och funderara lite. Jag vill ha ett jobb nu, men allt har krånglat med skrivaren o patroner och om jag ska skriva ut på bibblan kommer de kosta över 120kr och det ivll jag inte lägga ut, så får fixa det i Halmstad när jag åker dit på fredag och hoppas på att den fungerar där hemma haha.

Idag har jag inte gjort något alls, ätit lite diskat och bara slappat, nu sitter jag och kollar ut genom fönstret på det deppiga vädret samtidigt som jag letar jobb på interne, vilket inte går så bra.
Väntar på att David ska sluta för han behövde låna min dator lite och kolla lite saker, enklare att ha egen dator och koppla upp sig på här än att använda bibblans.

Igår fyllde David år, vi firade det med god mat och godis och läsk, jag har ju inte råd att köpa någon present vilket är lite synd, men det förstår vi båda två så det var inga problem. Räcker med att man äter lite och bara myser tycker jag hehe.

Ska ta lite foton sen på lägenheten och lägga upp men jag har inte kommit så långt ännu, men de kommer väl snart.
Nej nu ska jag leta vidare på jobben.

Ha de bra puss puss
Kommentarer
Sarator ;)

ja fram med lite bilder =D ne de e ju synd att du inte kan hänga me på träningslägret =/ klart jag har msn =) [email protected] pusspuss!:)

2009-11-18 @ 14:58:29
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: