Lite seg,

2009-11-16 12:32:14
Allmänt

Hej gott folk. Jag få be om ursäkt för min dålig uppdatering, men jag har inte något internet hemma i lägenheten och åka till bibblan för att uppdatera bloggen har jag inte orkat. Men nu sitter jag som sagt på bibblan och uppdaterar bloggen men det var ju för att jag har lite andra saker att göra via nätet så varför inte skriva en lite snutt?

Vi har i alla fall kommit iordning i lägenheten, är lite smått som tavlor o gardiner och sånt som inte är på plats men annars är allt kalas. Trivs super och längtar inte till Halmstad något, känner mig hemma här även om det är större och det tar lite tid att hitta överrallt, men det går framåt.

Min bror och pappa var här igår och hälsade på, väldigt trevligt vi fikade och pratade och lite så. Sen så var dom tvungna att åka dom har ju ändå 2-2½ timme ner hit.
På fredag ska jag till halmstad o hälsa på lite.

Jag har inte börjat träna ännu för känner att jag behöver komma iordning först, sen får vi se hur det blir. Alltid jobbigt att börja i ett nytt lag, men det ordnar sig nog.

Är det någon som vill hälsa på någon gång så är ni välkomna bara att säga till så fixar vi det:P

Nej nu ska jag kolla lite jobb på nätet sen bär det av hemma och käka lite hej hej
Kommentarer
Sarator ;)

Hej hoppas du trivs i Malmö =) Synd att du inte ska med på träningslägret till våren =/ Puss Sara =)

2009-11-16 @ 13:52:04
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: